واحد فنی و مهندسی
واحد فنی مهندسی گروه خودرویی سام از دو بخش اصلی تشکیل شده است:
بخش پشتیبانی فنی ( Technical Department )
بخش گارانتی : (Warranty Department)
معرفی واحد فنی مهندسی ( Technical Department ):
واحد فنی مهندسی در تلاش است که با پشتیبانی فنی از کارشناسان، تکنسین ها عاملیتهای مجاز گروه خودرویی سام و همچنین پشتیبانی فنی از تمامی مشتریان ,هرچه بیشتر نسبت به ارائه خدمات بهتر و رضایت مندی مشتریان گام بردارد, از این رو قصد دارد با ارتقاء روز افزون سطح علمی کارشناسان فنی و تکنسینهای عاملیتهای مجاز در سراسر کشور ، ارائه اطلاعیه های فنی به روز و بهینه سازی فرآیندهای خدمات پس از فروش مطابق با آخرین استانداردهای روز برندهای تویوتا و نیسان در جهت جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان محترم گام بردارد .
شرح وظایف بخش پشتیبانی فنی:
ارتباط مستمر با عامیلت ها جهت تهیه گزارشات فنی و ثبت اطلاعات و آمار فنی عامیلت ها مانند کمیت ، سرعت و کیفیت
ثبت کلیه موارد رفع مشکل/ عیب در بانک اطلاعاتی جهت مراجعات بعدی و ارائه گزارشات
ارائه مطالب آموزشی (تئوری و عملی) طی برنامه های آموزشی به عامیلت ها
پشتیبانی فنی همکاران و بخش های مرتبط از جمله امور مشتریان
حضور در محل نماینده جهت رفع مشکل / عیب در صورت نیاز
دریافت و ثبت اطلاعات مربوط به مشکل / عیب از عامیلت ها
پردازش اطلاعات ورودی و تشخیص مشکل / عیب
ارائه راهکار جهت رفع مشکل / عیب به عاملیت
ترجمه متون فنی و ارائه آن به عامیلت ها
پشتیبانی فنی واحد گارانتی
اجرای سرویس کمپینها
پشتیبانی فنی مشتریان
شرح بخش گارانتی ( Warranty Department):
پاسخگویی و پشتیبانی به مشتریان ، عامیلت ها و ارائه هر گونه راهنمایی در خصوص ابهامات مرتبط با اصول، فلسفه و الزامات گارانتی بصورت حضوري و يا تلفني
آموزش سیاست ها و دستورالعملهای بخش گارانتي به عامیلت ها
درج وتکمیل سوابق تعمیراتی خودروهای شرکتی
صدورکارت گارانتی
گارانتی خدمات و قطعات :
خدمات دریافتی در عاملیت های گروه خودرویی سام به مدت 2 ماه یا 3 هزار کیلومتر( هر کدام زودتر فرا برسد) و قطعات تعویض شده 6 ماه یا 10 هزار کیلومتر ( هر کدام زودتر فرا برسد) تحت پوشش گارانتی قرار خواهد داشت که در سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش محاسبه و اعمال خواهد شد.
عیوب برطرف نشده در دوره ضمانت :
در صورت عدم امکان رفع عیب خودرو در مدت زمان گارانتی ،خدمت و قطعه مورد نظر بعد از اتمام گارانتی ، در شبکه عاملیت های گروه خودرویی سام قابل انجام خواهد بود که در سیستم نرم افزار خدمات پس از فروش محاسبه و اعمال خواهد شد.